Organisaties

Korrelatie Jaelle De Cabooter
Korrelatie is een organisatie anonieme, professionele, psychische en psychosociale hulp biedt en is opgestart in 1964. Korrelatie geeft individueel advies en hulp aan iedereen die hierom vraagt. Dit kan telefonisch en online. Bij Korrelatie werken psychologen en maatschappelijk werkers. We luisteren, adviseren en verwijzen zo nodig door naar passende hulp.

Bel Korrelatie – Hulp en informatielijn 0900 1450. Op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur E-mail: ln.eitalerrok|gaarv#ln.eitalerrok|gaarv Chat: www.korrelatie.nl op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur Bezoekadres Stationsplein 125 3818 LE Amersfoort Telefoon kantoor: 033 422 01 00 Fax kantoor: 033 422 01 01 Voor zakelijke vragen per e-mail: ln.eitalerrok|rootnak#ln.eitalerrok|rootnak

VAD Lore Heyse
VAD is het Vlaams expertisecentrum voor alcohol, illegale drugs, psychoactieve medicatie, gokken en gamen. VAD is ook de koepel van de Vlaamse organisaties die werken rond alcohol en drugs. VAD is ook een koepel van de Vlaamse organisaties die werken rond alcohol en andere drugs. Hun kernfuncties zijn de alcohol-en drugthematiek bespreekbaar maken, (inter)sectorale netwerken uitbouwen en een kwaliteitsvolle aanpak van de alcohol-en drugthematiek bespreekbaar maken.

Het VAD kan u bereiken via volgend telefoonnummer: 02 423 03 33 of op volgend E-mail adres: eb.dav|dav#eb.dav|dav. Het VAD bevindt zich in de Vanderlindenstraat 15 1030 te Brussel.

PC Menen Camille Maes
Psychiatrisch Centrum in Menen is een organisatie die gespecialiseerd is in mensen met psychiatrische problematieken. Dit kan gaan om een alcohol of drugsverslaving. Er zijn verschillende afdelingen binnen deze organisatie elk afzonderlijk gespecialiseerd is een ander ziektebeeld.
Je kan hen contacteren via onderstaande mogelijkheden.
Tel: 056 52 14 51
Fax: 056 51 81 89
E-mail: eb.bgic|mcp#eb.bgic|mcp

De Sleutel Mina Jourdain
De Sleutel situeert zich binnen de gezondheidszorg en richt zich naar mensen met drugproblemen en risicogroepen met een aanbod van preventie, crisisopvang, ambulante en residentiële hulpverlening en werkgelegenheid in Vlaanderen. Zij geloven in de meerwaarde van een drugvrij leven en hun doel is om mensen terug te integreren in de samenleving.
Tel: 09 210 87 10

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License