Wie Zijn Wij

Hallo, iedereen van onze groep zou zich kort moeten voorstellen.

Foto%20Lore%20Heyse.jpg

Lore Heyse: Ik ben Lore Heyse en zit in mijn eerste jaar van de opleiding Orthopedagogiek. Mijn interesse ligt vooral bij mensen met een beperking. Mijn interesse is vooral gekomen door mijn stage op een school bij kinderen met een verstandelijke beperking. Verder ben ik nog leidster in de chiro, ik geef leiding aan kinderen uit het vierde, vijfde en zesde leerjaar.

Davina Forrez:

Nikita Verhaeghe:

Mina

Mina Jourdain: Hallo, ik ben Mina Jourdain, 18 jaar en zit nu in mijn 1ste jaar Orthopedagogiek in Vives Kortrijk. Later zou ik graag werken met jongeren in problematische situaties.

Niels Demets: Hallo, ik ben Niels Demets, ik ben 21 jaar en woon in Moen, een deelgemeente van Zwevegem. Ik zit in mijn eerste jaar Bachelor Orthopedagogie in Vives te Kortrijk. Ik doe vrijwilligerswerk bij volwassenen met een verstandelijke beperking en zou hier later dan ook graag mijn job in terugvinden.

Tiffany Gauwberg:

Jaelle de Cabooter: Hey, Ik ben Jaelle De Cabooter, 19 jaar en zit in mijn 1ste jaar Orthopedagogie in Vives te Kortrijk. Mijn interesse ligt vooral bij jongeren die een problematische thuissituatie hebben of in de geestelijke gezondheidszorg. Ik heb gekozen voor het thema verslaving omdat ik het een zeer boeiend onderwerp vind en het een zeer actueel thema is.
25035153_1559583590795730_1600109239_o.jpg

Camille Maes: Hey, ik ben Camille Maes, ik ben 18 jaar en woon in Geluwe. Ik zit in mijn 1e jaar Bachelor Orthopedagogie. Ik zou later graag werken binnen de bijzondere jeugdzorg.

Bo Depreitere:

Raïsa Mommerency:
Hallo, mijn naam is Raïsa Mommerency. Ik zit in mijn eerste jaar Orthopedagogie in Vives in Kortrijk. Ik koos voor deze richting omdat ik vind dat iedereen recht heeft op een optimale ontplooiing. Later zou ik graag in een voorziening staan waar vooral kinderen worden opgevangen.
Het thema 'verslaving' vind ik nog steeds zeer actueel en vind het heel interessant om mee verder te werken.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License